Download Good Mp3 Music
Login: Password:
   Browse by Artist: # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
   Our stats: Artists: 185157 (+25) | Albums: 692122 (+71) | Tracks: 7515823 (+731)

Pelle Carlberg mp3 download (27 tracks)

Text Of The Day

Search by artist, album or song!
Find
We recommend it!


Album: The Lilac Time mp3 download

Year: 2008
Artist: Pelle Carlberg
Quality: High
Rating: StarStarStarStar

Pelle Carlberg - The Lilac Time album


Track listing:


No. Title Size
1. Pelle Carlberg - 1983 (Pelle & Sebastian).mp3 6.26 Mb download
2. Pelle Carlberg - Nicknames (Feat. Karolina Komstedt Of Club 8).mp3 7.30 Mb download
3. Pelle Carlberg - Whisper.mp3 4.17 Mb download
4. Pelle Carlberg - Animal Lovers.mp3 6.07 Mb download
5. Pelle Carlberg - Metal To Metal.mp3 5.93 Mb download
6. Pelle Carlberg - Because I'm Worth It.mp3 5.23 Mb download
7. Pelle Carlberg - Stockholm Vs Paris.mp3 1.42 Mb download
8. Pelle Carlberg - Fly Me To The Moon.mp3 6.12 Mb download
9. Pelle Carlberg - 51,3.mp3 9.68 Mb download
10. Pelle Carlberg - Tired Of Being Pc.mp3 6.72 Mb download



We Recommend: Bring Me the Horizon mp3 (4 albums)!


Album: Everything. Now! mp3 download

Year: 2005
Artist: Pelle Carlberg
Quality: High
Rating: StarStar

Pelle Carlberg - Everything. Now! album


Track listing:


No. Title Size
1. Pelle Carlberg - Musikbyran Makes Me Wanna Smoke Crack.mp3 4.75 Mb download
2. Pelle Carlberg - Bastards Don't Blush.mp3 4.54 Mb download
3. Pelle Carlberg - Telemarketing.mp3 5.19 Mb download
4. Pelle Carlberg - A Tasteless Offer.mp3 6.37 Mb download
5. Pelle Carlberg - Go To Hell, Miss Rydell.mp3 5.29 Mb download
6. Pelle Carlberg - Riverbank.mp3 4.47 Mb download
7. Pelle Carlberg - Oh No! It's Happening Again.mp3 5.73 Mb download
8. Pelle Carlberg - How I Broke My Foot And Met Jesus.mp3 5.70 Mb download
9. Pelle Carlberg - Summer Of '69.mp3 5.23 Mb download
10. Pelle Carlberg - I Had A Guitar (Bjarton And I).mp3 6.76 Mb download
11. Pelle Carlberg - Mind The Gap.mp3 6.77 Mb download



We Recommend: Adam Lambert mp3 (4 albums)!






Artist: Nelly
Song: Just A Dream



I was thinkin about her, thinkin about me.
Thinkin about us, what we gonna be?
Open my eyes, yeah, it was only just a dream.
So I travel back, down that road.
Will she come back? No one knows.
I realize, yeah, it was only just a dream.

I was at the top and I was like I'm at the basement.
Number one spot and now she found her a replacement.
I swear now I can't take it, knowing somebody's got my baby.
And now you ain't around, baby I can't think.
Shoulda put it down. Shoulda got that ring.
Cuz I can still feel it in the air.
See her pretty face run my fingers through her hair.

My lover, my life. My shawty, my wife.
She left me, I'm tied.
Cuz I knew that it just ain't right.

I was thinkin about her, thinkin about me.
Thinkin about us, what we gonna be?
Open my eyes, yeah, it was only just a dream.
So I travel back, down that road.
Will she come back? No one knows.
I realize, yeah, it was only just a dream.

When I be ridin man I swear I see her face at every turn.
Tryin to get my usher over, I can let it burn.
And I just hope she notice she the only one I yearn for.
Oh I miss her when will I learn?

Didn't give her all my love, I guess now I got my payback.
Now I'm in the club thinkin all about my baby.
Hey, she was so easy to love. But wait, I guess that love wasn't enough.

I'm goin through it every time that I'm alone.
And now I'm missin, wishin she'd pick up the phone.
But she made a decision that she wanted to move one.
Cuz I was wrong.

And I was thinkin about her, thinkin about me.
Thinkin about us, what we gonna be?
Open my eyes, yeah, it was only just a dream.
So I travel back, down that road.
Will she come back? No one knows.
I realize, yeah, it was only just a dream.

If you ever loved somebody put your hands up.
If you ever loved somebody put your hands up.
And now they're gone and you wish you could give them everything.
I said, if you ever loved somebody put your hands up.
If you ever loved somebody put your hands up.
And now they're gone and you wish you could give them everything.

I was thinkin about her, thinkin about me.
Thinkin about us, what we gonna be?
Open my eyes, yeah, it was only just a dream.
So I travel back, down that road.
Will she come back? No one knows.
I realize, yeah, it was only just a dream.

And I was thinkin about her, thinkin about me.
Thinkin about us, what we gonna be?
Open my eyes, yeah, it was only just a dream.
So I travel back, down that road.
Will she come back? No one knows.
I realize, yeah, it was only just a dream.


Music @ Wikipedia
MP3 @ Wikipedia



- Copyright © 2000-2010 Download Mp3 Music llc.